دیابت: چگونه می توان به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیابت: چگونه می توان به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

 

دیابت: چگونه می توان به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز

دیابت است که به بازی در اطراف با دلیل آن است که یک علت نارسایی مزمن کلیه است. در واقع، دیابت، نارسایی کلیه و دیالیز اغلب دست به دست. بنابراین از اهمیت زیادی برای پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی.

دیابت و بیماری کلیه

بیماری های کلیه یکی از عوارض جدی مرتبط با دیابت طولانی مدت است. در طول این سالها، سطح قند خون بالا و فشار خون بالا می تواند کلیه ها را مختل و جلوگیری از کار کردن درست و یا حتی منجر به شکست کامل. حدود 1/3 از افرادی که مبتلا به دیابت بیش از 15 سال مشکل کلیوی وجود دارد.

اگر شما یک دیابتی و متوجه هر یک از این علائم به شرح زیر، به پزشک خود را در اسرع وقت. این علائم ممکن است: خستگی، تهوع و استفراغ، از دست دادن اشتها، خارش پوست، مشکلات تنفس، تورم (ادم)، و / یا ضعف.

چگونه به اجتناب از نارسایی کلیه و دیالیز برای افراد مبتلا به دیابت است؟

توسعه و پیشرفت بیماری کلیوی هستند از نزدیک به افزایش قند خون فشار خون بالا و سیگار کشیدن مرتبط است. مدیریت خوب دیابت، غربالگری منظم و درمان به موقع می تواند در پیشگیری و یا حتی جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز.

بنابراین، اگر تو مبتلا به دیابت، مطمئن شوید که پزشک خود را عملکرد کلیه خود را چک اغلب. قند خون و فشار خون را تحت کنترل نگه دارید. سیگار نکشید. داروهای خود را طبق تجویز پزشک. و مراقبت از خودتان، دنبال یک برنامه غذایی سالم، ورزش منظم، مقدار کافی استراحت و از محصولات مصرف الکل اجتناب کنید.

اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده شده و درمان زود هنگام توصیه می شود برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه. ایمونوتراپی آخرین چاره است که می تواند کمک به دیابتی جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز است. شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما در مورد جزئیات بیشتر مشورت و یا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.